Bestelinformatie
Producten (bij)bestellen:
Na het plaatsen van alle door u gewenste producten in de winkelwagen, selecteert u “Afrekenen” .
Voor het verder afwikkelen van uw bestelling, hebben wij een aantal gegevens van u nodig. Dit vult u in bij “factuurgegevens”.
Wij verzoeken u beleefd dit volledig in te vullen, zodat wij uw bestelling correct kunnen afwikkelen.
Novi Clean maakt gebruik van het betaalplatform Mollie, waardoor u op een beveiligde manier kunt betalen.
U kunt betalen via iDEAL (via internetbankieren voor Nederland).
Daarnaast kunt u kiezen voor de optie “Overboeking”. U ontvangt dan automatisch een bericht met daarin het verschuldigde bedrag en de betaalinstructie.
Na ontvangst van uw betaling zullen wij de producten zo snel mogelijk naar u toe sturen. Normaal gesproken heeft u de producten binnen 5 (werk)dagen in huis.
Uw bestellingen kunt u ook telefonisch of per mail doorgeven (zie contact).
Bij bestellingen per mail graag uw complete gegevens doorgeven (naam, adres, woonplaats en telefoonnummer).
Onze producten zijn ook bij ons af te halen. Vooraf graag even een afspraak maken
(telefonisch of per mail).
Verzend-/verwerkingskosten:
Waarom berekenen wij (een bijdrage in de) verzend-/verwerkingskosten?
Wij weten dat er bedrijven zijn die dit niet (meer) in rekening brengen. Zij hebben er dan voor gekozen om de prijzen van de producten te verhogen, aangezien deze kosten toch terugverdiend moeten worden. Wij hebben bewust niet voor deze oplossing gekozen. Klanten die onze producten bij ons af komen halen, zouden hiermee dan ook belast worden.
Bijdrage verzend-/verwerkingskosten
€ 4,50 bij orders
t/m € 40,–
€ 5,75 bij orders
boven € 40,–